Nov 28, 2015

WISHTREND BLACK FRIDAY DEALS 2015 - Korean Cosmetic Online Shop

WISHTREND Black Friday
Finally, it's Black Friday time. Shopping frenzy! Yay! 

WISHTREND, a K-Beauty online cosmetic is holding Black Friday event at 23th to 29th Nov, 2015. I'm addicted to Korean beauty products and this event can't be missed. I will share the discount codes and WISHTREND's top products for you. 

WISHTREND Black Friday



   WORLDWIDE FREE SHIPPING !!!   

Free Standard shipping ( Orders over USD $59 instead of $69) 
Free Expedited shipping ( Orders over USD $139 instead of $159 ) 
  
   ADDITIONAL DISCOUNT !!   

Depending on how much you buy you will have additional discount. (going from -5% to -20%) To have the additional discount you have to use the coupon code that will be announced on November 23rd!

   FREE GIFT !!    

Free gift over USD $99 

You can receive a wishtrend makeup pouch by using the free gift code that will be revealed on November 23rd. 
Please note that the free gift is in limited quantity 


So, what are you waiting for? Get the deals and Happy shopping! ^^


   Shopping HERE   

6 comments:

  1. Aku mau beli maju mundur, secara buat dapetin free shippingnya harus belanja 59 dollar, kena pajak gak ya. Udah gitu yang aku taksir, yang terpenting maksudnya, cuma serum c20 sama c21,5 #sigh oiya, duit juga berpengaruh sih secara dollar masih tinggi jadi kalau keluarin duit 59 dollar agak nyesek gitu hahaha

    http://farrelandmerry.blogspot.co.id

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setahuku kalo diatas 50 dolar pasti kena pajak ce, kecuali kongkalikong sama sellernya ekeke. Emang nyesek sih, tapi ngelewatin promonya juga nyesek. Hahayy :P

      Delete
    2. aku lupa lupa inget deh, wishtrend ini bisa ngakalin invoice gak ya .___. ah, aku udah ajakin temen2 buat barengan, tapi semuanya lagi bokek **pas semua temen kalau gak lagi hamil, pasti baru melahirkan**

      mungkin bai2 dulu ama kesempatan kali ini, semoga christmas ada lagi T^T

      Delete
    3. Kalo dipikir-pikit juga udah lewat tanggalnya kan ce, hehehe.. amin semoga ada promo lagi.. :)

      Delete
    4. LHO IYA YA XDDD

      aku pikir sekarang masih tanggal 29 hahaha

      Delete
    5. Aku baru nyadar loh ce. Wkwkwk XD

      Delete

IBX599E7E87640F0

© Copyrighted and Designed by . All rights reserved.